Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2008

4 TONOI ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΣΕ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ.........

Πανελλαδικά υπολογίζεται πως από την περασμένη εβδομάδα η ΕΛ.ΑΣ. χρησιμοποίησε πάνω από 4 τόνους δακρυγόνων και χημικών αερίων που περιέχουν την ουσία CS για την καταστολή των διαδηλώσεων.
Κατά το Διεθνές Δίκαιο τα αέρια αυτά λογίζονται ως χημικά όπλα, η δε χρήση τους σε διακρατική σύρραξη συνιστά έγκλημα πολέμου. Η πρώτη διεθνής απαγόρευση χημικών ουσιών θεσμοθετήθηκε με το Πρωτόκολλλο της Γενεύης το 1925. Το 1969 ο ΟΗΕ λόγω της χρήσης των αερίων αυτών στο Βιετνάμ, κατέληξε στην Απόφαση 2603-1969, που επίσης απαγορεύση τη χρήση αυτών των ουσιών. Επιπροσθέτως, βάσει της Σύμβασης του Παρισιού (1993), η παραγωγή αυτών των ουσιών για στρατιωτικούς σκοπούς έχει απαγορευθεί.
Σύμφωνα με την έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τοξικολογικές μελέτες σχετικές με την εισπνοή δείχνουν ότι το CS σε υψηλά επίπεδα έκθεσης μπορεί να προκαλέσει χημική πνευμονία και θανατηφόρο πνευμονικό οίδημα. Μελέτες επισημαίνουν την ευκολία με την οποία το CS προκαλεί σοβαρή διατρητική γαστρεντερίτιδα. Η ίδια ουσία έχει επίσης προκαλέσει οξέα μαζικά χημικά εγκάυματα. Εργαστηριακά πειράματα έχουν δείξει ότι το CS προκαλεί διατάραξη των χρωμοσωμάτων και γενετική μετάλλαξη. Όπως επισημαίνει ο σύμβουλος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, Δρ Μιχάλης Χάλαρης, τα χημικά αέρια ακόμα και σε μικρές δόσεις είναι επικίνδυνα. Αξίζει να επισημανθεί πως μέχρι σήμερα, εξαιτίας της χρήσης της ουσίας CS από τις ΗΠΑ στο Βιετνάμ, έχουν πιστοποιηθεί από το Διεθνές Δικαστήριο Ράσελ 689 νεκροί........ Ακόμα και στην Ελλάδα, στο Πολυτεχνείο το 1973, ο δικηγόρος Σπύρος Κοντομνάρης και ο ιδ.υπάλληλος Δημήτρης Παπαϊωάννου, έφεραν ως επίσημη αιτία θανάτου την εισπνοή δακρυγόνων CS και CN.

2 σχόλια:

  1. Ήθελα πάντοτε να πιστεύω πως οι άνθρωποι της τέχνης είναι άνθρωποι που έχουν μάτια και στο μυαλό τους... Δυστυχώς από τις αναρτήσεις σας κατάλαβα πως το μυαλό της σύγχρονης τέχνης είναι απρόσμενα στενό και η όραση μισή....
    Συμφωνώ απόλυτα πως τα χημικά της αστυνομίας είναι παράνομα... Συμφωνώ επίσης και για την συμπεριφορά της, που είναι σε πολλές περιπτώσεις υπερβολική...
    Εδώ όμως έχουμε ένα συγκεκριμένο γεγονός.. Ένα παιδί σκοτώθηκε από έναν φρουρό, υπάλληλο της αστυνομίας. Η γενίκευση λοιπόν και περισσότερο η αφίσσα με τις καρυάτιδες και τον αστυνομικό δεν θα έπρεπε να υπάρχει στο ιστολόγιό σας!
    Και αυτό γιατί η τέχνη που υπηρετήτε ήταν για δεκαετίες παρεξηγημένη απ΄όλους και το να είσαι ηθοποιός ήταν ότι είναι σήμερα να είσαι υπάλληλος της νύχτας...
    Επίσης η τέχνη βλέπει το άδικο παντού και δεν ξεχωρίζει τους θανάτους σε δίκαιους και άδικους... Σας παραθέτω την ανάρτησή μου στο ιστολόγιό μου για τον Θάνο Αξαρλιάν.

    http://sinagermos.blogspot.com/2008/12/blog-post_8550.html

    Σας υπενθυμίζω πως από το δικό σας το συνάφι την εποχή της δικτατορίας ελάχιστοι είπαν κάτι εναντίον της αψηφόντας τη λογοκρισία... Ο Μάνος Κατράκης με το "Λαϊκό Θέατρο" και η Βουγιουκλάκη το 1972 με την ταινία "Αλίκη Δικτάτωρ".Αυτό δε σημαίνει ότι οι άλλοι ήταν συνεργοί της...
    Αφού λοιπόν κάνατε τον κόπο και φτιάξατε ιστολόγιο στη μνήμη του άτυχου Αλέξη, κάνετε τον κόπο και διαβάστε λίγο παραπάνω και για την πρόσφατη ιστορία της χώρας αλλά και για τους άδικους θανάτους της ακροαριστερής τρομοκρατίας...
    Σας παραθέτω και κάποιες διευθύνσεις για να ενημερωθήτε και για την άλλη όψη του νομίσματος. Που λέει πως τα έκτροπα μπορεί να είναι και κατευθυνόμενα από ξένα κέντρα αποφάσεων. Που μένει κατάπληκτη για το πλήθος και την ταχύτητα των sms λίγα δευτερόλεπτα, μετά τη δολοφονία.
    Που λέει επίσης για την προπαγάνδα των ΜΜΕ και την μονόπλευρη πληροφόρηση...
    http://taxalia.blogspot.com/2008/12/blog-post_3587.html
    http://hellenicrevenge.blogspot.com/
    http://politis-gr.blogspot.com/
    http://www.greekalert.com/
    http://taxalia.blogspot.com/
    http://makelio.blogspot.com/

    Βλέπετε, καλή η λίστα που παρακολουθήτε αλλά τα περισσότερα είναι blog δημοσιογράφων, μέ ότι μπορεί να σημαίνει αυτό.
    Και κάτι τελευταίο... παίξτε όλους τους ρόλους εκτός από έναν..... του κομπάρσου των νταβατζήδων!

    υ.γ. Κι επειδή είδα πολλούς στίχους, θα σας θυμίσω κι εγώ μια στροφούλα. Του Καβάφη που μιλάει για τη ζωή που δεν μπορούμε να έχουμε και μας προτρέπει να μην την εξευτελίζουμε!

    Ιωάννης Ένατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

    Προς τα πού οφείλουμε να αντιδράσουμε, όταν ένα παιδί δολοφονείται από έναν φρουρό, υπάλληλο της αστυνομίας; Πρός το σύνολο που τον κατέταξε στους κόλπους του, οπλίζοντάς τον, χωρίς να έχει διασφαλίσει ότι ο άνθρωπος είναι ψυχολογικά ικανός να φέρει όπλο; Σε μία κοινωνία, η οποία διατηρεί ανενεργό ένα τεράστιο ποσοστό αποφοίτων ψυχολογίας, εγκληματολογίας κλπ. κλπ., ενώ υπάρχουν απαραίτητες λειτουργικές θέσεις απασχόλησης, ιδίως σε υπηρεσίες αρχής(αστυνομία-στρατός...), που θα μπορούσαν να προσφέρουν διασφάλιση της ψυχολογικής ικανότητας για οπλοχρησία των αντιστοίχων υπαλλήλων; Ένας διαταραγμένος άνθρωπος με όπλο, σε όποια θέση και αν βρίσκεται, αποτελεί δημόσιο κίνδυνο.Να αντιδράσουμε απέναντι σε ένα πολιτικό σύστημα που παρέχει αυτούς τους ανθρώπους στην πολιτεία ανεκπαίδευτους; Πού απομυζεί οικονομικά τους πολίτες, προκειμένου να ανταποκρίνεται στα ευρωπαικά κριτήρια, ενώ παράλληλα κατασπαλά δημόσιο χρήμα για ίδια οφέλη των αρχόντων του; Πού συστηματικά διατηρεί την Αθήνα γκετοποιημένη σε Εξάρχεια-Δυτικά Προάστεια-Βόρεια Προάστεια-Παραλιακή;
    Μιλάς για την Τέχνη και την προσφορά των καλλιτεχνών. Μας χαρακτηρίζεις ανθρώπους περιορισμένων οριζόντων. Και ως επιχειρήματα χρησιμοποιείς το παρελθόν. Γιατί; Το μεγαλύτερο θράσος αυτής της χώρας είναι η εμμονή της στο παρελθόν. Η προγονολατρεία, η οποία μέσα στην ανικανότητα του παρόντος καταλήγει πατριδοκαπηλία. Η εμμονή στην αρχαιότητα, στο Βυζάντιο, στον Κοραή και τον Ρήγα, στο 1821, στο 1940, στους αξεπέραστοθς πρωταγωνιστές του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου κλπ. κλπ. Έλεος πια... Δεν αντέδρασαν οι ηθοποιοί στη χούντα, δεν αντέδρασαν οι ηθοποιοί στον Αξαρλιάν. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΜΕ ΤΟΤΕ!! Και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε αμαρτίες γονέων; Το παρελθόν υπάρχει..Στα ασπρόμαυρα πλάνα και στα σαρανταπεντάρια δισκάκια.. Αλλά η ζωή είναι έγχρωμη..Και ας κοιτάξουμε επιτέλους το τώρα, το live.. Και σήμερα είμαστε εμείς, οι εικοσάρηδες του 2008 και αντιδρούμε απέναντι σε ένα κράτος κλοιό που μας προκαλεί ασφυξία, που μας αντιμετωπίζει σαν ευτελή υλικά προς εμπόρευση ή αντικατάσταση. Είμαστε γενιά. Και αυτή η γενιά σήμερα αντιδρά. Χωρίς να υπολογίζει παρελθόν, δρώντας στο παρόν και ατενίζοντας το μέλλον. Αν υπάρχει μέλλον. Γιατί θέλουμε να πιστεύουμε πως υπάρχει, γιατί πρέπει να πιστεύουμε πως υπάρχει καλύτερο μέλλον, αλλιώς να πάμε όλοι οι νέοι να φουντάρουμε, για να μη ζήσουμε τα χειρότερα...
    Μιλάς για κατευθυνόμενα έκτροπα. Για ξένα κέντρα αποφάσεων κλπ... Μα δεν επικροτήσαμε κανένα έκτροπο!! Αλλά δεν μπορούν και κάποιοι στηριζόμενοι στα έκτροπα να στιγματίζουν και να ασκούν πολεμική στο δικάιωμα των πολιτών να αντιδράσουν απέναντι στα γεγονότα. Στέκεσαι στα έκτροπα, αναιρώντας τις χιλιάδες νέων που διαδηλώνουν καθημερινά. Και δεν νομίζω ότι αυτά τα πλήθη των διαδηλωτών ανά την επικράτεια δύνανται να χαρακτηριστούν κομματικά, γιατί αν ίσχυε αυτό, τότε θα είχαμε άλλη κυβέρνηση και άλλο πρωθυπουργό. Οι Έλληνες πολίτες διαδηλώνουν, φίλε μου. Οι Έλληνες πολίτες αντιδρούν. Αυτοί που συνιστούν την Ελλάδα. Γιατί η Ελλάδα δεν είναι μια γεωγραφική τοποθεσία, ούτε ένα παρελθόν, αλλά υπάρχει και υφίσταται, ακριβώς επειδή είναι οι πολίτες της. Και μιλώντας περί εγκληματιών αλλοδαπών, ας σκεφτούμε ποιοι πληρώνονται αδρά, για να εκδίδουν άδειες παραμονής και να κάνουν τα στραβά μάτια στην παραβατικότητα...Όλα απο κάπου ξεκινούν εξάλλου, άλλο το αποτέλεσμα και άλλη η αιτία...
    Τελειώνοντας, μιας και κατέληξες με στίχο, να σου θυμίσω δυο λόγια από τον Βάρναλη...
    "Αίντε θύμα!Αίντε ψώνιο!Αίντε σύμβολο αιώνιο!
    Αν ξυπνήσεις μονομιάς, θα `ρτει ανάποδα ο ντουνιάς!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή